Rimmel London 3in1 Shimmering Bronzer

16:10:00

Merhaba kızlar :) Bronzerlar iyi ki hayatımıza girdi diyenlerdenim ben. Çünkü beyaz ve hassas tenliyim. O yüzden de güneşlenemiyorum. Ve yüzüm bembeyaz kalıyor :) Yüzümü ısıtmak az daha tenimi koyu göstermek istediğimde bronzer kullanıyorum. Burda da belirteyim bronzer ile kontür yapılmaz. Daha doğrusu başarılı bir kontür olmaz içinde turunculuk bulundurduğundan çoğu. Kontür işleminde gri alt tonlu ürünleri seçerseniz daha başarılı sonuç ortaya çıkar. Bu da dipnot olsun :)
Yine indirimler başlamışken Watsons'da da %40 Rimmel London indirimi varken size bir bronzer anlatmak istedim :)




Rimmel London 3in1 Shimmering Bronzer. Adı üstünde mat değil sedefli-ışıltılı bir bronzer.

 Benim elimdeki 001 Gold Princess rengi. 3 renkli bir ürün. İsterseniz ayrı ayrı far gibi de kullanabilirsiniz karıştırıp da kullanabilirsiniz. 9.9gr ağırlığında yani bayaa bereketli.


  Renkleri ayrı ayrı bu şekilde. En açık rengini aydınlatıcı olarak kullanmayı denedim ama pek başarılı değil hatta hiç. Ama üçü de ayrı ayrı far olarak kullanılırsa çok güzel.

 Rengi karıştırınca bu şekilde. Turuncu alt tonlu sedefli bir ürün. Ben beyaz tenli olduğumdan severek kullanıyorum hem allık hem bronzer olarak. Tek sevmediğim yanı ise fazla sert ve süper pigmentli diyemem. Biraz fazla uygulamanız gerekli.
Ancak gramajına göre fiyatı çok uygun 10₺ civarlarında indirimli.

Bu tonlarda bir allık-bronzer arayanlar hem de far olarak  kullanırım diyenler bir deneyin derim. 

Blogumu beğendiyseniz ve yeni yazılardan haberdar olmak isterseniz lütfen bloguma katılın :) Sorularınız ve yorumlarınız varsa hem burdan hem de Instagram @fistiklimakyaj dan yazabilirsiniz. 
Herkese sevgiler ve güzel güzel alışverişler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images