Nip+ Fab Glycolic Fix Daily Cleansing Pads

16:49:00

Selam kızlar :) Bilen bilir uzun zamandır lekelerle uğraşıyorum. Çok büyük lekelerim yok. Çıkan sivilceler sıksam da sıkmasam da iz kalmaya başladılar. Sıkmadıklarım da iz kalıyor ya ona sinir oluyorum. Ama siz sakın sıkmayın! Hele de genç arkadaşlarım.
Ben de bu leke savaşımda -ki bendeki lekeler nokta halinde kocaman bile değiller ama taktım kafaya- denk geldiğim kaliteli ürünleri denemeye çalışıyorum. Ve size biraz abartıldığını düşündüğüm bir üründen bahsetmek istedim.



Nip+ Fab Glycolic Fix Daily Cleansing Pads. İlk başta ürünün açıklamasına geçelim:
60 lı parlaklık verici pedler cildinizin tazelenmesine ve yenilenmesine yardımcı olur. İçerisinde nemlendirici etkisi olan hyalüronik asit, cilt tonunu düzenlemeye yardımcı hamamelis ve cildinizin parlaklığını ortaya çıkarmaya yardımcı olan felizya içerir. 
Kullanım: Pedleri yüzünüze, boynunuza ve dekoltenize uygulayabilirsiniz. Temiz cilde hergün bir veya iki kez uygulanabilir.
Uyarı:Güneş ışığına maruz kalmaktan kaçınınız. Kullanımından sonra güneş koruyucu bir ürün kullanılması uygundur.

  Ürünün içerisinde bu şekilde makyaj pamuğu gibi 60 tane ped var. Dikkat edin ince ince pedler yani makyaj pamuklarına göre ince :)

Peki Glikolik asit ne işe yarar?
-Cildi ölü derilerden arındırır.
-Cildi yeniler.
-Gözenekleri açar ve siyah noktaları temizler.
-Akne izlerinde etkilidir.
-Yaşlanma belirtilerini en aza indirir.
-Cildin elastikiyetini artırır.
-Cilt rengini açar.

ve bir çok faydası daha. Peki ben bu ürünü nasıl kullandım ve beğendim mi?

Firmanın da uyardığı gibi bu ürünü kullanırken direkt gün ışığına çıkmamanız lazım ve bana göre 50+ faktör güneş koruyucu kullanmanız lazım. Neden derseniz glikolik asit ciltte hassasiyet yapıyor ve cildiniz lekelenmeye tam da hazır hale geliyor. Neden derseniz çünkü cildi  yeniliyor. O yüzden ben yatmadan önce temizleme jelimle cildimi temizledikten sonra bunu tonik yerine kullandım. Yani günde bir kere geceleri.
İçinde 5-6 tane ped kaldı ve kullanmayı bıraktım. Çünkü o 50 den fazla ped ben de hiçbir işe yaramadı. Hassas olan cildimi daha çok hassaslaştırdı. Olan küçük lekelerime hiç faydası olmadı. Tek güzel yanı içindeki hyalüronik asit sayesinde sabah kalktığımda cildim yumuşacık ve daha az pürüzlüydü.
Şimdi diyeceksiniz zaten yazın kullandın güneş yüzünden geçmemiştir lekeler? ( bunu bir arkadaşım dediği için yazıyorum) ben yazın hiç dışarı çıkmadım diyebilirim. En fazla akşam üstü. Ve zaten durmadan güneş kremimi tazelerim makyajlı değilsem.

Açıkçası abartılmış, boşa para verilmiş bir ürün benim gözümde. Karma ve hassas olan cildimi hassaslaştırmaktan başka pek bir işe yaramadı.

Merak eden arkadaşlar bence bu ürünü alacağınıza doğal maskeler yapın bundan daha etkilidir :) Ben memnun kalmayan taraftayım.

Blogumu beğendiyseniz ve yeni yazılardan haberdar olmak isterseniz lütfen bloguma katılın :)
Sorularınız ve ya önerileriniz varsa lütfen yorum bırakın ya da bana Instagram @fistiklimakyaj dan ulaşın :)

Herkese sevgiler ve kocaman öpücükler :) Nice cilt lekesiz günlere :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images