SUDOCREM

13:31:00




                                                SUDOCREM MUCİZESİ

      Merhaba kızlar! :) Sudocrem'i bilmeyenimiz azdır sanırım. Çocuğu,kardeşi ya da benim gibi yeğeni olanlar illa ki bileceklerdir. Sudocrem bebek bakım kremi olarak geçiyor. Yani bebeklerde olan pişikler için kullanılıyor.




Sudocrem'in yapısı bayağı yoğun ve beyaz renkte.


Çok rahatsız edici bir kokusu yok. Ama 3 tane yeğen sahibi olarak pişiklerde çok etkili olduğunu söyleyebilirim. :)
Peki Sudocrem'in başka kullanım alanları var mı acaba!?
Tabii ki var :) Biz Türk kadınları illa ki elimizde ki şeyi farklı amaçlar için de değerlendiririz. :)
Geçelim kullanım :

1) Pişikler için kullanılıyor .
2)Yeni doğum yapmış anneler için göğüs ve göğüs ucu bakımında kullanılabilir.
3)Kuru ve karma ciltler kış soğuklarında ciltleri çok kuruduğundan maske gibi tüm yüze uygulayabilirler(ben bu şekilde uygulama yapıyorum). Ancak çok kalın bir tabaka halinde uygulamayın.
4) Cilt tahrişlerinde, kızarıklıklarda yatıştırmak için kulllanılabilir.
5)Sivilceleri kurutmak için kullanılabilir. Tabii ki bir gecede yok etmiyor. Ama acısını ve kızarıklığını azaltıp birazcık söndürüyor.
6) En can alıcı nokta :) Peki bunu makyaj yaparken kullanabilir miyiz?

Tabii ki evet :)

Bu kremi makyaj bazı olarak kullanabilirsiniz. Ben makyaj bazım bittiği zaman alana kadar bunu hem far bazı hem de fondoten bazı olarak kullanıyorum. Ama çok ince bir tabaka!


Özellikle far bazı olarak harika bir iş çıkarıyor. Ben her göz kapağıma bu kadar sürüyorum ve iyce yediriyorum. Çok az! Çok yoğun bir yapısı olduğundan far, göz kapaklarınızda birikme ve akma yapabilir.

Fondoten için kullanımında da yine ince bir tabaka tüm yüzüme sürüyorum ve iyce yediriyorum. 5 dakika cildimin emmesini bekliyorum. Daha sonra bb kremimi ya da fondotenimi sürüyorum. Kullandığı ürünün kalıcılığının artırıyor ve pürüzsüz yapıyor. Hem de cildim makyajımı silene kadar nemli kalıyor :)

Ancak bu fondoten bazını çok kuru,kuru ve karma ciltli arkadaşlara öneriyorum. Cildiniz yağlıysa kullandığınız ürün akma yapabilir.

    Ben bu ürünü çok seviyorum. Bu büyük boyu. Ben alalı 1 sene oluyor ve 25 liraya almıştım. Eczanelerde, bebek mağazalarında ve internet sitelerinde bulabilirsiniz. :)

    Yazılarımı beğendiyseniz lütfen blogumu takip etmeyi unutmayın. :)
    Sorularınız veya başka önerileriniz varsa yorum bırakabilirsiniz :)
    İnstagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
    Ya da fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

                                      Kocaman öpücükler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images