10-14 ŞUBAT WATSONS İNDİRİMİ

09:46:00




10-14 ŞUBAT WATSONS İNDİRİMİ

 Selam kızlar! Watsons Sevgililer Günü İndirimi başladı!




Peki indirimden neler alınabilir? Geçelim benim önerilerime ve benim bakacağım ürünlere:

      Deborah Milano'nun Atomic Red Mat Lipstick serisindeki rujlara bakmayı düşünüyorum. Deborah ürünlerini her zaman beğenmişimdir. Bu rujların da güzel olacağına inanıyorum :)


Note un bu mat rujlarını daha önce denemiştim indirimde değilken. Yapıları çok güzel ve tam mat. Bunlara da bakacağım elimde olmayan renk bi ton bulursam alırım.Maskaralarını çok beğenmiyorum.  Göz kalemleri ve kalem farları inanılmaz güzel. Onlara da bir bakın derim :)



 Loreal in bu makyaj bazından 2 tane bitirmiştim. Cildi pürüzsüz gösteren, matlaştıran nefis bir makyaj bazı. Karma ve yağlı ciltlere, makyaj cildimde pürüzsüz durmuyor diyenlere öneriyorum.
 Bu da Loreal in ışıltılı makyaj bazı. Cildinde parlaklığı sevenler, kuru ve normal ciltlilere öneriyorum. Bunu elinizde kullanamayacağınız mat fondoten ve bb kremlerinize karıştırabilirsiniz ya da tüm yüze uygulayıp sonra cilt makyajınızı uygulayabilirsiniz. Gerçekten cildi çok sağlıklı bir hale getiriyor tek başına kullanıldığında da. Aydınlatıcı olarak da kullanabilirsiniz bu ürünü.
Loreal Volume Million Lashes Noir Excess Maskara. 3 tane bitirdim bu üründen.Tek tek ayırıp hacim veren, kalıcı çok güzel bir maskara. Kesinlikle bir bakın.

Loreal True Match Fondoten. Bu üründen de 2 tane bitirdim. İnanılmaz güzel,cilt tonuna uygununu bulunca çok doğal duran ince yapılı bir fondoten. Ben de eski serisi hala var. Bu yeni çıktı. İçeriği değişti ama ben bunu da denedim ve bu eskisinden daha güzel. Normal-karma ve yağlı ciltlere öneriyorum.



Rimmel London da kesinlikle bakmanız gereken 2 ürün. İkisini de kullanmış biri olarak çok seviyorum. Kesinlikle yedeklenecek! Maskaralarına da bir göz atabilirsiniz.


Maybelline Color Tattoo On and On Bronze Farı kesinlikle sepetinize atın! Günlük kullanılabilecek, ister parmağınızla ister fırçayla uygulayabileceğiniz pratik bir ürün. Pink Gold rengini de öneririm.



Maybelline Color Sensational serisindeki rulara da bir bakın derim. Özellikle 630 ve 745 her makyaja uyabilecek iki renk.

 Pastel in ürünlerini çok beğeniyorum. Kısa zamanda bir çok yeniliğe imza attılar. Bu mat rujlardan da 567 ve 570 renklerini bulursam bakacağım.


Pastel in bu serisini bilmeyen yoktur. İnanılmaz kalıcı bir ürün. Ye, iç kesinlikle bozulmuyor! Harika değil mi;? Ben de 9 ve 15 renkleri var. 9 numara tam bir kırmızı, 15 ise kahve tonu. Ben 20 numara ve yeni çıkan sağ resimdeki 22 numaraya bakmayı düşünüyorum. 20 numara tam günlük bir renk. Öneriyorum.


 Garnier in bu Roll On Göz Altı Kapatıcı ince yapılı tam günlük kullanım için bir ürün. Biraz turunculuk içeriyor ama ben çok seviyorum.

Pure Beauty BB Krem. Missha Signature Real Complete'den sonra ki vazgeçilmezim. Ben daha yeni aldım bu ürünü o yüzden almayacağım. Ama kuru,normal ve karma ciltlere, yüzünde fazla problemi olmayanlara ve yaşı küçük ama (çok önermesem de) cildime bir şeyler kullanmak istiyorum diyenlere öneriyorum :)


   Cit bakım ürünlerini ben genelde Migros indirimlerinden alıyorum. Dermokozmetik olanları zaten eczaneden temin ediyorum. Eğer ben bekleyemem, ya Migros indirim yapmazsa derseniz Garnier Temizleme Suyunu, Garnier Göz Makyaj Temizleyicisini, Neutrogena Deep Clean Yüz temizleme jelini, Neutrogena göz makyaj temizleyicisini, Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendiriciyi(yağlı-karma ciltlere kesin öneriyorum) öneriyorum. Hepsi de severek kullandığım ürünler.

    Benim almak istediklerim ve önerdiğim ürünler bunlar :)
   Yazımı beğendiyseniz lütfen blogumu takibe alın :)
   Sorularınız varsa yorum bırakabilirsiniz :)
   İnstagram dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
   Ya da fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

 Herkese iyi alışverişler :) Aman dikkat limiti aşmayın! :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images