COSMETİCA.COM ALIŞVERİŞİM

22:19:00


     Selam kızlar :) Oturduğu yerden alışveriş yapmak bütün kadınların en sevdiği şeylerden biridir. Kozmetik,giyim,sağlık,dekorasyon vs. her şey artık bir tık uzağımızda. Firmalar da çok güzel indirimler yapınca almamak elde olmuyor :)
    Cosmetica'da 13 Şubat da çok ama çok güzel bir indirim yaptı. Golden Rose Velvet Matte rujlar 5.90₺ olunca almak kaçınılmaz oldu :) Sitede o kadar yoğunluk oldu ki bir ara arkadaşlarla ödemeyi yapamadık o derece :) Bakalım ben neler aldım:






   Çok fazla nude(doğal) tonlarda ruj var elimde. O yüzden biraz koyu renk ruj istiyordum. 25 numarayı Golden Rose standında denemiştim ve çok beğenmiştim. Fiyatı çok makul olunca attım sepete. 18 numarayı da internetten araştırdım ve M.A.C Ruby Woo'ya çok benzer olduğunu görünce onu da attım sepete. Arkadaşımın da önerisiyle dipliner ı da aldım. Garnier bb krem testerı ve eyeliner çekme aparatını hediye yollamışlar sağolsunlar.

Şuna da açıklık getirmek istiyorum. Hediye deyince insanlar hemen blogger ya da instablogger ya ondan bu hediyeler diyor. Yani ne alakası var. Ben kendi ismimle üye olmuşum o siteye. Blog ismimi yazsam bile firma benim blogger olduğumu ne anlayacak da bana hediye yollayacak.Bu hediyeleri çoğu kişiye yolladılar. Bana ya ürünlerimi çok geç kargoya yolladıkları için teselli hediyesi niyetine ya da 3 arkadaş yaklaşık 60₺ lik ürün alınca yolladılar gibi geldi arkadaşlar. Geçelim renkler nasıl:



18 numara dediğim gibi Ruby Woo'ya çok benziyor bana göre. Ton farkı vardır ama bana çok belli bir fark gibi gelmedi. Dudakta inanılmaz güzel duruyor. Kendime nedense çok kırmızılar yakıştırmam ama bunu uyurken bile sürebilirim :)) İndirimde bulursanız ve kırmızı ruj arayışındaysanız bir bakın derim. Sürümü biraz zor gelebilir kırmızı olduğu için dağılma yapabilir. Bunu önlemek için ilk bir dudak kalemi ile dudaklarınızı çerçeveleyin. Benim önerim Emily 207 numara dudak kalemi.



25 numara her ne kadar yansıtamasam da tam bir kiremit rengi. Golden Rose standında denediğimde arkadaşlarım ben de çok güzel durduğunu söylemişlerdi. O sırada fiyatı 8.90₺ idi. Ben renginden emin olamadığımdan biraz gezeyim duruşuna bakayım deyip almayı unutup çıkmıştım. Fiyatını daha da uygun bulunca aldım. Renkler çok benziyor gibi gözükse de 25 numara biraz daha turunculuk içeriyor ve dediğim gibi tam kiremit rengi.



Bir de bu diplinerı aldım. Bunun da fiyatı 5.90₺ ye düşmüştü. Fırçası sert öyle eğilip bükülmüyor. Daha denemedim ama kolay eyeliner çekilir gibi geldi. Kuyruk verme kolay olur bence bu ürünle. Simsiyah ve parlak bir ürün. Biraz matlaştırmak isterseniz üzerine bir fırçayla mat siyah far geçersiniz. Bu sayede hem matlaştırmış hem de sabitleyip kalıcılığını artırmış olursunuz. :) Far sürmeseniz bile elimdeyken bile kalıcılığını beğendim.

Toplamda 17.70₺ ye çok karlı bir alışveriş oldu. Sitede 30₺ ve üstü kargo bedava. Biz de 3 arkadaş bu sınırı geçtiğimizden kargo da bedavaya geldi :)
Siteyi öneriyorum kızlar bu 2. ya da 3. alışverişim. Bu seferki alışverişim 10 günde geldi. İndirim dönemi olduğu içindi sanırım. Ama gönül rahatlığıyla alışveriş edebilirsiniz :)

Blogumu beğendiyseniz lütfen takibe alın :)
Sorularınız ya da önerileriniz varsa yorum bırakabilirsiniz :)
İnstagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz. :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

Kocaman öpücükler :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. En Ucuz Makyaj Malzemeleri   çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images