GRATİS İNDİRİMİNDE NELER ALINABİLİR?

09:56:00



              Selam kızlar :)  11-14 Şubat arasında Gratis de Sevgililer Günü indirimi var :)










                     İndirimlerden neler alabiliriz beraber bakalım :) Özellikle Gratis de bulunan ürünler hakkında öneriler vermek istiyorum.  Diğer markalarla ilgili önerilerimi ,  bir önceki, yazımda belirtmiştim :)



Gosh un allıklarını ben çok seviyorum. Size de önerim bu allık. İster ayrı ayrı kullanın renklerini ister karıştırın! Tek bir ürünle 4 renk allığınız olabilir :) Bu maskarayı öven çok. Ben de bir bakacağım.






Wet n Wild ın en sevdiğim ürünleri. Mat rujları dudakları kurutmuyor ve kalıcılıkları da iyi. Brulee,Nutty herkesin makyaj çekmecesinde olması gereken iki  far bence. Göz kapaklarınızda damarlarınız çok belliyse Brulee ile nötrleyebilirsiniz. Şeffaf maskara kaşları şekil almayanlar için sabitleyici bir ürün. Comfort Zone paleti makyaja yeni başlayanlar ya da bir paletim olsun içindeki renklerle gece gündüz makyajı yapabileyim diyenler için çok uygun. Yalnız biraz parlak renkler mat değil onu söyleyeyim! Ben kaş kalemi kullanmam. Kaş farları daha doğal durur ve kaşları dökmez. Bu kaş kitini de öneriyorum.








The Balm: Far bazından 2 tane bitirdim. Bayağı bereketli kendileri :) Farın kalıcılığını artırıyo ve göz makyajınız bozulmadan saatlerce kalıyor.  Instain allıklar mat ve kalıcılıkları çok iyi. Hot Mama allık benim vazgeçilmezim. Mary-Lou aydınlatıcı o da çok bereketli ve çok ama çok güzel bir aydınlatıcı! The balm Voyage palet gidip gelip almak istediğim çok farım var yhaa deyip almadığım bir palet. İçinde  2 allık,  bronzer, aydınlatıcı,2 ruj, 9 renk far var. Yok yok yani :) Çok amaçlı bir palet. Bir bakın derim :) Nute Tude palet gece gündüz renkleri barındıran harika bir palet. İçinde hem ışıltılı hem mat renkler var. Eğer tamamen mat farlardan hoşlanıyorsanız Meet Matte Nude paletini kesinlikle öneriyorum. Renkleri şahane!


Himalaya Purifying Neem Mask. Bu maske cildinizi kirlerden ve siyah noktolardan çok güzel arındırıyor. Ben çok seviyorum. Yalnız kuru ciltler uzak dursun :) İnstagram da anlatmıştım zaten. Normal-karma-yağlı ciltlere öneririm.

    Benri pamuk. İlk başta çoğu kişi gibi ben de çok sevdim. Daha sonra İpek marka olanlarla tanışana kadar. Şimdi bunu oje silmek için falan kullanıyorum. Bunu yerine İpek ya da A101,Bim de satılan pamukları öneririm.


Real Techniques Fırçalar. Çok seviyorum! Çok yumuşak ve çok kaliteliler. Yalnız bu Stippling Brush tek eksi fırça. Ben aldıktan 2 hafta sonra fırça kısmı sapından ayrıldı. Çoğu kişide de böyle olmuş. O yüzden bu fırçayı pek öneremeyeceğim. Ama set halinde olanları rahatlıkla alabilirsiniz.


Benim önerilerim bu şekilde kızlar :)
Sorularınız ve önerileriniz varsa yorum bırakabilirsiniz :)
İnstagramdan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
Ya da fistiklimakyaj@gmail.com a mail atabilirsiniz :)

Beğendiyseniz lütfen blogumu takibe alın :)

 Herkese iyi alışverişler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images