NEUTROGENA DEEP CLEAN GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

19:47:00



     Selam! İndirimlerden bol bol yararlandık değil mi? :) Bizi ne kadar masrafa soksa da o ucuza almanın verdiği huzur, mutluluk hissi bir kadın için muhteşem bir şey. :) Hele de stok yapanlar için. Ben de indirimden aldığım, raflarda yeni gördüğüm bir üründen size bahsetmek istiyorum.



 Neutrogena Deep Clean serisinden göz makyaj temizleyici. Bu serinin makyaj temizleme suyunu raflarda görmüştüm. Ama bunu ilk defa Migros indiriminde buldum. Çift fazlı bir ürün. Suya dayanıklı göz makyajını bile rahatlıkla temizleyeceğini iddia ediyor.

Gerçekten de öyle. Çok kolay temizliyor. Zor çıkıyor dedikleri Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama maskarayı bile kolayca temizledi. Yalnız çift fazlı yağlı yapıda bir ürün olduğu için makyajı silerken biraz pandaya dönebiliyorsunuz. :) Ama çok kolay temizlediğini söyleyebilirim. Hassas göz çevresi olanlar ve benim gibi lens kullananlar için uygun bir ürün.

Açıkçası ben sevdim kolay temizlediği için. Tek kötü yanı çok bereketli bir ürün değil. 125 ml. Çabuk bitecek gibi. Fiyatı 7-8₺ indirimde. Bereketsiz olduğu için bir daha almayı düşünmüyorum. Benim için merak ettiğim, beğendiğim , ama denemek için aldığım bir ürün oldu.

Blogumu beğendiyseniz sağ üstte "bu siteye katılın" yazısına tıklayın lütfen :)
Sorularınız varsa yorum bırakabilirsiniz :)
İnstagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz.
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz:)

Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images