L'OREAL SUPER LINER EXTRA BLACK GLOSS EYELINER

13:09:00




  Merhaba! :) İndirimler tüm hızıyla devam ederken alışveriş çılgınları olarak biz bayanlar da '' Ne alsam yaaa?'' diye düşünürken benim de size bir eyeliner önerim olacak :) Hala indirimler de ne güzel devam ederken bir bakın derim :)





L'oreal Super Liner Extra Black likit eyelinerı. Ben uzun bir zaman önce almıştım bu ürünü. İlk başlarda çok severek kullandım. Bu aralar gel eyeliner kullanmaya başlayınca bu ürünü makyaj çantama atıp yanımda taşıyorum. Gün içinde gerek olunca kullanmak için. Tabii ilk başlarda buna alıştığından elim, çok rahat kullanıyodum. Sonra gel eyelinera geçince bunda şu an biraz zorlanıyorum :) Bu ürünün bir de sarı ambalajlı olanı var. Ama bu extra siyah olanı.



Ürün bu şekilde. Biraz uzun gelebilir bazısına :) Ama eliniz alışınca gerçekten çok kolay çekiyorsunuz. Fırçası görüldüğü gibi semsert değil yoksa göz kapağınız çok acır. Uygun bir sertlikte. Kolaylıkla ince, kalın ya da inceden kalına doğru bir eyelinerı rahatlıkla çekebilirsiniz :)


Simsiyah olmasına bayılıyorum. Öyle sürüyorken grileşme ya da daha az siyah bir görünüm vermiyor. Aynı böyle simsiyah oluyor eyelinerı çekince. Bu ürünle koyu renk makyaj yapınca eyelinerın belli olmama derdi ortadan kalkıyor. Siyahlığı sayesinde her makyajda kendini belli ediyor. Kalıcılığı çok başarılı. Ama şakır şakır yağan yağmura kafanızı kaldırırsanız ya da hüngür hüngür ağlarsanız haliyle akacaktır :)

Ayrıca bu ürün Lancome un Artliner'ına çok benzetiliyor benim bildiğim kadarıyla. Lancome'un fiyatı 70-80₺ civarı iken bu ürün 35-40₺ civarında. Tabii ki şu an indirimler varken 15-20₺ arası bir fiyata rahatlıkla alabilirsiniz :)

Ben çok severek kullanıyorum. Bazen gel eyelinerı sürüp bunu üstünden geçiyorum. Tamamen simsiyah oluyor.

Yazılarımı beğendiyseniz sağda ''Bu siteye katılın'' yazısına tıklarsanız sevinirim :)
Sorularınız ve önerileriniz varsa lütfen yorum bırakın :)
İnstagramdan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

Herkese iyi alışverişler :) Şimdiden kadınlar günümüz kutlu olsun. Umarım şiddetin azaldığı daha rahat korkmadan sokakta gezebileceğimiz bir yıl olur. Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images