L'OREAL VOLUME MILLION LASHES NOIR EXCESS MASKARA

13:23:00



Yeniden merhaba! :) Şu an maskara arayışında olan çok kişi olduğundan size çok sevdiğim, 2 tane bitirdiğim, bayaa bereketli bir ürün önermek istiyorum.




L'oreal Volume Million Lashes Noir Excess maskara. Bu 3. alışım. Bu ürün gerçekten çok bereketli ve hemencecik kurumuyor. En sevdiğim yanı bu. 3 ay kullandığımı biliyorum bu ürünü. Yine de kurumamıştı.



Plastik, çok tombul olmayan bir fırçası var. Kirpiklerinizi tek tek ayırıyor, yeterli hacmi veriyor ve çok iyi kirpikleriniz kaldırıyor. Yok yani araya başka maskaralar giriyor ama ben yine buna dönüyorum. Bu aralar maskara arayışındaydım. Bu ürünü de çekmecemden tekrar çıkardım. Yaklaşık 4 aydır kullanmadığımdan kurumuştu birazcık. İçine bir iki damla lens solüsyonumdan döktüm ve tekrar hayata döndürdüm. Yeni maskara aldım onu beğenmezsem yine bu maskarama döneceğim kesin. Çünkü çok ama çok seviyorum.

Bu ürünün bir kaç çeşidi var bildiğim kadarıyla. Bir de extra siyah olanı vardı galiba. Ben ilk başta bu ürünle başlayınca bunla devam ettim onlara hiç yönelmedim. Çünkü bana siyahlığı yeterli geliyor.

Eğer siz de tek tak ayırsın, kirpiklerimi kaldırsın, örümcek bacağı yapmadan yapıştırmadan hacim versin istiyorsanız alın derim. İlk açıldığında her maskarada olduğu gibi çok beğenmeyebilirsiniz ama 1 hafta sonra toparlıyor ve muhteşem oluyor. Fiyatı indirimli 20-25₺ arasında.

Blogumu ve yazılarımı beğendiyseniz lütfen sağda ''Bu siteye katılın'' yazısına tıklayıp üye olun :)
Sorularınız ve önerileriniz varsa lütfen yorum bırakın :)
Ya da instagramdan @fistiklimakyaj dan ulaşın :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

İyi alışverişler. Kocaman öpücükler :)


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images