Rimmel London Instaflawless Baz

14:18:00



   Herkese uzun bir aradan sonra selam! :) Bugün size çok merak edilen bir ürünü detaylı olarak anlatmak istiyorum. Biliyorsunuz ki makyaj bazları makyajımızın kalıcılığını artırır, makyajın daha güzel durmasını sağlar. Makyaj bazlarının bir çok çeşidi var. Göz makyajarı için far bazı, kirpikler için maskara bazı, kaş bazı, dudak bazı, fondoten/bb krem bazı hatta göz altı kapatıcısı için bile baz mevcut.Benim bugün size anlatacağım baz fondoten/bb krem bazı :)


Rimmel London Instaflawless baz. Bu bazın amacı cildi kusursuz göstererek çektiğiniz selfielerde muhteşem görünmeniz :)

Ürün spf15 güneş korumalı. Güneş koruma faktörü yaz ayları için yetersiz olsa da kış ayları için idare eder diyebiliriz.

İki rengi mevcut. 006 ve 007. Bendeki 006 light medium yani en açık rengi. Şimdi ürünün rengine geçelim.



Şimdi diyeceksiniz bu açık rengi mi? Evet ben de testerını koluma sıktığımda şok olmuştum. Hatta satış danışmanına emin misiniz bunun açık renginin bu olduğuna diye sormuştum. Sonra farkettim ki ürünü fazla sıkmışım ve iyice yaymam gerekiyor. Şimdi yayılmış haline geçelim.


Gördüğünüz gibi o renkten eser yok. Ürünü az miktarda kullanıp iyice yayarsanız o koyu renkten eser kalmıyor ve cildinizle bütünleşiyor.

Ürün renkli nemlendirici tarzda diyebiliriz aslında. Cildinizde renk eşitliği sağlıyor. Cildinizi sağlıklı ve canlı gösteriyor ve ışıltı katıyor. Şimdi diyeceksiniz ki simli bir ışıltı mı? Hayır. Hani cilt bakımı yapınca cildimizde hoş bir parlaklık, ışıltı olur. İşte öyle bir ışıltı veriyor.

Küçük sivilceleriniz varsa az bir miktar onları nötrlüyor. Ve farkettim ki ufak gözenekleri de kapatıyor. Burnumun üzerindeki gözenekleri küçültüğünü farkettim.

Ürünü tek başına da kullanabilirsiniz. Çok makyaj yapmak istemediğiniz ama cildim sağlıklı gözüksün dediğiniz zamanlarda rahatlıkla sür çık yapabilirsiniz. İlla üstüne fondoten/bb krem kullanmanıza gerek yok.

Ben bu ürünü çok sevdim. Cildimi kurutmuyor ve nemlendiriyor. Güneş kremi üstüne bu baz üstüne bb krem sürdüğüm zamanlarda bile tabaka tabaka bir görüntü olmadı. Koyu bir kıvamı olsa da iyice dağıtınca o kıvamdan eser yok. Ayrıca makyajımın kalıcılığını bir kaç saat daha artırıyor.

Ürünün indirimsiz fiyatı 17₺. Ben indirimli 10₺ ye almıştım. Ürün bana göre kuru,normal,karma ciltler için uygun. Yağlı olan bölgelerinize pudra geçmekte fayda var.

Bittikçe alacaklarım arasına girdi bile. Sizde denemek isterseniz Watsons mağazalarında bulabilirsiniz :)

Sizin fikirleriniz neler? Aranızda kullananlar var mı? Fikirleriniz ve sorularınızı lütfen yorum bırakın :)
Ya da Instagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz.
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images