MISSHA SIGNATURE REAL COMPLETE BB KREM(21-23 NUMARA)

20:33:00



    Merhaba :) Güzel bir pazar olmuştur umarım hepimize :) Güneş yüzünü gösterdi artık iyice. Evde durmak da bu yüzden pek mümkün değil :) Bu tür sıcak havalarda da cilt makyajı  çok ağır geliyor bazen. İnce yapılı ürünler arayışına giriyoruz. Bb krem, cc krem gibi ürünler arıyoruz.

   Ben de yaklaşık 1,5 senedir kullandığım ve inanılmaz memnun kaldığım ve kim bb krem arayışında olsa hemen önerdiğim hatta yakın çevremde memnun kalmadım diyen birini görmediğim  bir üründen bahsetmek istiyorum. :)


Missha signature real complete bb krem. Ben bu ürün sayesinde fondoten kullanmayı bıraktım. O kadar ki muhteşem bir ürün. Kapatıcılığı bir bb kreme göre çok yüksek. spf 25+ güneş koruması içeriyor. Kış ayları için koruması ideal ama ben altına yaz aylarında güneş kremi kullanıyorum. Çünkü  güneşe çıkınca direkt 1. derece yanık :(

Resimde gördüğünüz büyük boy olan 23, küçük boy olan 21 numara. Şimdi diyeceksiniz neden 2 renk? Ben ilk başta 21 numarayı almıştım merak edip. Ama ben de ürün bembeyaz durdu. Yaz ayı olduğu için de çok sırıtıyordu. Ben de yorum olarak ürünün cildimde beyaz kaldığını ve pek memnun kalmadığımı yazmıştım. Hemen beni aradılar ve yardım etmek istediklerini söylediler. Açıkçası çok hoşuma gitti bu şekildeki hoş davranışları. Durumu anlattım ve bana 23 numara ile karıştırırsam cildime tam oturacağını söylediler. Ben de indirim zamanı 23 numarasını da aldım ve gerçekten cildime tam oturdu.



Ürünlerin ambalajları çok şık. Büyük boy olan pompalı ve sert bir ambalajı var. Küçük boy olan pompalı değil. Büyük boy olan 45gram, küçük boy olan 20gram.

Soldaki 23, sağdaki ise 21 numara. Ben bu ikisini eşit miktarda bir fondoten şişeme karıştırdım ve öyle kullanıyorum. Çok çok beyazsanız 21 numara ideal. 23 numara da esmerler için çok uygun bir ton.

   Ürünün vaatlerine gelecek olursak:

Ciltle uyumu arttırarak saf ve sağlıklı bir cilt görünümü 
Temiz bir cilt sunan mükemmel kavrama
Koyulaşma olmadan 12 saat boyunca kalıcılık

İçinde cildin esnekliğini artırmak için skin lipit ve bitki özleri(lavanta ve papatya özü) bulunuyor. Ayrıca yağlanmayı engellemek için pudra da bulunuyor. Ve normal, karma ve yağlı ciltler için çok uygun bir ürün demek bu da. 

İçinde paraben vs. bulunmuyor.

Hassas ciltler için çok uygun bir ürün. Yapılan testlerle de kanıtlanmış zaten. 

Ben çok memnunum bu üründen. Yarımdan biraz az şişe kaldı elimde. Kullanmaya kıyamadığımdan  şu an başka bir bb krem kullanıyorum ama bunun yeri ben de başka. Hoş kokusuna ve cildimi sağlıklı pürüzsüz göstermesine bayılıyorum. :)

Ürünün 45 gram olanının fiyatı 79.90₺, 20 gram olanının fiyatı 39.90₺. Bazı dönemler %30 indirim oluyor. O zamanlar alınması biraz daha hesaplı oluyor.

Bu ürünleri Missha'nın internet sitesinden rahatlıkla ve güvenle alabilirsiniz. :)

Sorularınız ve önerileriniz için yorum bırakabilir ya da Instagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :) Ayrıca fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Kocaman öpüyorum :) Sevgiler...


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images