DIADERMINE NEMLENDİRİCİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

13:55:00


Merhaba! :) Makyaj temizlemenin önemini bilmeyen kalmamıştır artık. Cildinizde siyah nokta, sivilce vs. oluşumu istemiyorsanız makyajınızı temizlemeniz gerek özellikle de uyumadan önce. Benim genel makyaj temizliğim önce göz makyajımı hindistan cevizi yağıyla, sonra makyaj temizleme sularıyla tüm makyajımı temizlemek daha sonra ise temizleme jelimle yıkamak. Sadece makyaj temizleme suyuyla yapılan temizlik benim içime sinmiyor açıkçası. Bu yüzden çeşitli markaların temizleme sularını deniyorum. Bu yüzden de bugünkü konuk;


Diadermine nemlendirici micellar makyaj temizleme suyu. Bendeki tüm cilt tipleri için. Bir de karma ciltler için olanı var.

Ürünün açıklaması ve içeriği görseldeki gibi. Gelelim benim yorumlarıma.

Elimdeki Bioderma h2o 2-3 kullanımlık kalınca tabii bu da yeni çıkmış kesin denemeliyim güdüsüyle Migros indiriminden 5₺ ye almıştım. yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum tam yorum yapabilmek için.
Hafif bir leke tedavisine devam ediyorum şu an. Ne kadar hafif olsa da kullandığım kremler soyucu özellikte olduğundan cildimi hassaslaştırıyor. Hassaslaşmadan kasıt cildin kuruması değil tabii kuruyor da o ayrı mesele de. Cildim biraz alerjik hale geldi diyebiliriz. Diadermine ile makyajımı temizleyince farkettim ki cildim çok yanıyor. Dedim ilk kullanıyorum cildim alışır ama alışmadı. Yani diyeceğim cildiniz hassassa pek yanaşmayın.
Gelelim temizlemesine. Normalde 1 pamukla arkalı önlü silince makyajımı kalıntı kalmaz kalsa bile çok çok az kalırdı. Bu ürünle temizleyince çok fazla kalıntı kalıyor hala cildimde. Mecburen bir kere daha silmek zorunda kalıyorum. Tabii hassas cilde bir kere daha pamuk sürmek pek hoş olmuyor.
Göz makyajı? Çok zor temizlenen-kalıcı maskaranız ya da göz kaleminiz varsa da yine etkili bir şekilde temizlemiyor. Çok uğraştığınız için de kirpikleriniz dökülüyor maalesef. Göz altımda da 1-2 tane egzama tarzı kabarcık oluşturdu maalesef. Ben size yorumlarımda eklemek için göz makyajımı 1-2 kere temizledim ama beğenmedim. O yüzden hindistan cevizi yağıyla temizlemeye devam.
Derseniz ki Bioderma h2o ile karşılaştır? Bioderma'ya hakaret olur açıkçası :) Hadi diyelim Bioderma'ya muadil gösterilen(ki bana göre muadil değil) Garnier makyaj temizleme suyuyla karşılaştırayım. Açıkçası Garnier bunu sollar.
Bu ürünün bana göre tek güzel şeyi kokusu ki bu tür ürünlerde parfüm sevmeyenler için o da kötü.
Maalesef şu an bu ürünü fırça temizliğinde kullanıp bitireceğim.Sizin de böyle beğenmediğiniz ürünler varsa fırça temizliğinde kullanabilirsiniz.Bir kaç gün önce başka bir markanın ürününü sipariş ettim gelmesini bekliyorum onunla alakalı da yorumlarım gelecek. :)

Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images