Essence Gel Göz Kalemi(Suya Dayanıklı)

16:08:00

Merhaba kızlar :) Siyah göz kalemi bana göre dikkat çekici bir göz makyajı isteyenlerin kurtarıcısı. İster göz içine, ister eyeliner gibi, isterse far gibi sürüp dağıtarak buğulu bir göz makyajı elde edebilirsiniz. Bana göre siyah bir göz kalemi makyajda kurtarıcıdır ve herkesin makyaj koleksiyonunda olmalı. Bana göre fiyat çok önemli değil. Önemli olan akmayan kokmayanını bulmak :) Benim de size uygun fiyatlı süper bir siyah göz kalemi önerim var.


Essence markasının suya karşı dayanıklı gel göz kalemi. İlk ürünün yapısına bakalım sonra yorumlarıma geçeceğim.


Ürünü ilk başta ben sanki kalemtıraşla açılacak zannettim ama ürün asansörlü. Yani arkasından çevirerek ürünü kullanıyorsunuz.


Gelelim yapısına. Simsiyah bir rengi var. Suya dayanıklı diyor gerçekten de öyle. Ben miyop olduğumdan şeffaf lens kullanıyorum o yüzden de gözlerim çok yaşarıyor. Bu zamana kadar aldığım tüm kalemler akıyordu bu nedenle. Bu kalem sayesinde kesinlikle gün içinde akma, bulaşma, dağılma yapmıyor. Yani göz içinde de rahatlıkla kullanılabilir. Çabuk sabitleniyor. Elimi suyun altında beklettim ve yine dağılmadı. Bu yüzden ürünü çift fazlı göz makyaj temizleyicilerle çıkartmanız lazım yoksa çok zorlanırsınız :)

Ben sonunda aradığım siyah göz kalemini çok uygun bir fiyata bulmuş oldum. Fiyatı indirimsiz        8-8,5 ₺.Bir çok rengi var ben bir de kahverengi rengini alacağım. Essence ürünlerini Rossmann, Eveshop, bazı Migroslar ve Kozmela.com dan ulaşabilirsiniz.

Blogumu beğendiyseniz yeni yazılardan haberdar olmak için lütfen blogumu takip edin :)
Sorularınız veya önerileriniz varsa lütfen yorum bırakın ya da Instagram'dan @fistiklimakyaj dan bana ulaşın.

Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images