Açık Ton Fondoten/BB Kremi Koyulaştırma

14:33:00

Merhaba kızlar :) Yaz aylarında çoğumuz brozlaştı ya da havanın sıcağında ten renginiz koyulaştı diyelim. Ya da aldığınız ürün cildinizin rengine açık kaldı. Bu durumda iade etmeniz imkanızdır ve o ürünü çöpe atmayı düşünebilirsiniz. Ya da eski fondoteniniz ya da bb kreminiz brozlaştığınızdan cildinize açık kalır ve siz yenisini alırsınız diğer ürün de dolapta beklemek zorunda kalır. Ve siz ayrı bir masrafa girmiş olursunuz :)

Sizi bu dertten kurtaracak çok kolay bir çözümüm var :)


Gerekli malzemeler:
1) koyu renk kahve göz farı ya da bronzer
2)Cildinize açık ton gelen bb krem ya da fondoten
3)Karıştırmak için küçüp bir kapaklı kap

Yeni aldığım Jane Iredale BB krem cildime açık kalınca aklıma bu çözüm geldi ve başarılı da oldu :) Nasıl yaptım? :
Kapaklı küçük kabımın içine açık kalan bb kremimden bir miktar sıktım(Kabı gratis ten aldım). Üzerine koyu renk göz farından kazıdım. (❤ ile işaretlediğim farı kullandım koyu bir kahve tonu). Bir çubukla karıştırdım iyice. Baktım hala açık biraz daha far kazıdım. Ve sonucu gösteriyorum :)

 Sağdaki ürünün orjinal hali soldaki koyulaştırılmış hali.Fotoğraflara dikkatli bakarsanız özellikle de ilk fotoğrafa yarım ton ile 1 ton arası koyulaşmayı görebilirsiniz. Ürünün yapısında kesinlikle bir bozulma yok.
Bu sayede ''Ben bunu kullanamam ruh gibi oldum!'' dediğim ürünü artık az az hazırlayarak kullanabilirim. :)

Tereddütünüz varsa bir deneyin görün derim. :) Ben çok memnun kaldım :)

Blogumu beğendiyseniz ve yeni yazılardan haberdar olmak isterseniz lütfen bloguma katılın :)
Sorularınız veya önerileriniz varsa lütfen yorum bırakın ya da Instagram'dan @fistiklimakyaj dan bana ulaşın.

Sevgiler 😘

You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images