KENDİN YAP: M.A.C FIX PLUS

20:49:00



 Merhaba! :) Uzun bir aradan sonra blog yazılarına dönebildim. Tatildeyken zaten Instagram'da da belirtmiştim. Çok fazla sosyal medyayla ilgilenemedim. Haliyle aile tatili olunca onlarla vakit geçirmek istedim. Gitmeden önce de kendi yaptığım fix plusımı orda deneyip yazısını ve düşüncelerimi sizinle öyle paylaşmak istedim :)

Karşınızda kolayca yapabileceğimiz M.A.C FİX PLUS malzemelerimiz:



1) Gül suyu(ya da içme suyu)
2)Maden suyu(bildiğimiz soda)
3)Gliserin
4)Sprey özellikli bir şişe

Evet arkadaşlar gerekli olan bu 4 malzeme. İsterseniz içine kullandığınız bir tonikten de ekleyebilirsiniz.

Genelin yaptığı ölçü 1 ölçü gliserin 3 ölçü su. Yalnız bunu yaparsam çok yapış yapış bir his vereceğini düşündüm o yüzden ben kendi ölçümü yazacağım

Resimde gözüken spreyli şişe 50ml.  Ben o şişenin kapağına gliserini doldurdum ve bu ölçüden 2 kere koydum şişeme. Yani benim 1 ölçüm o şişenin kapağı. Resimde de gözüküyor zaten. Yağlı ciltliler bu ölçüyü 1 e düşürebilir. Çünkü yağlanma yapabilir. Ama benim karma cildimde yağlanma yapmadı.

Daha sonra 2 ölçü gül suyu koydum. Ben Rosense markasını kullanıyorum siz başka markayı da kullanabilirsiniz. Ben gül suyunun kokusunu sevmediğimden az kullandım siz tamamen gül suyu da kullanabilirsiniz. 1 ölçü de evde bulunan toniğimden kullandım ama şart değil dediğim gibi.

Şişenin geri kalanını da gazı kaçmış maden suyu yani soda ile doldurdum. Eğer elinizde tonik varsa şişenin geri kalanının yarısını tonik yarısını soda ile doldurabilirsiniz.

Eğer elinizde soda, gül suyu ve soda yoksa sadece içme suyu da kullanabiliriniz. Yalnız dikkat! Musluğunuzdan akan su içmeye uygun değilse sakın  kullanmayın!

Evet arkadaşlar o meşhur 75tl değerindeki fix+ ı almadan önce bir bunu deneyin derim :) Bunu bir de salatalık suyu ile deneyenler varmış çünü fix+ ın içinde de salatalık suyu var. Elimdeki bitince bir de salatalık suyu ile deneyeceğim. İnstagram dan bildiririm size de :)

Peki ben bunu nerelerde kullandım bu bir hafta içinde:

1)Makyajdan önce cildimi nemlendirmek ve kullandığım ten ürününün cildime daha iyi tutunmasını sağlamak ve cildime aydınlık görüntü vermek için
2) Makyajımı tamamladıktan sonra pudralı görüntüden kurtulmak ve yine fresh aydınlık bir görüntü vermek için
3) Farlarımın pigmentasyonunu artırmak için fırçama sıkarak ve makyaj süngerimi ıslatmak için
4)Yüzümü temizledikten sonra nemlendiricimi kolay uygulamak için kullandım.

Lütfen deneyenleriniz bana instagramdan ya da burda yorumlarınızı belirtin ya da önerilerinizi :)
Blogumu beğendiyseniz lütfen üye olun :)

Hepinize kocaman öpücükler :)

 



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images